תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

הצטרפו אלינו למסלול ייחודי וקחו את הקריירה שלכם לשלב הבא!
תוך שנה אחת בלבד, תהפכו למומחים שיובילו את השוק בעידן החדש.

דברו איתנו
  • תואר M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק מעניק ידע ומיומנויות עדכניים לדור החדש של המנהלים, הפועלים בנקודת המפגש שבין שיווק, ביזנס וטכנולוגיה.

    התכנים המועברים בתכנית משלבים בין ידע אקדמי עדכני ומעשי , במטרה להכשיר את הסטודנטים לתפקידי מפתח בניהול, בשיווק, בתקשורת ודיגיטל על היבטיהם השונים– בעולם עסקי המצוי בעיצומה של טרנספורמציה דיגיטלית.

    התואר מכין אותך להשתלבות בתפקידים בכירים בתחום והוא היחיד בישראל המוקדש לאסטרטגיה דיגיטלית.

  • מקפצה לקריירה

    הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

  • תוכן מעשי

    לימודים פרקטיים המותאמים להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.

  • ליווי אישי

    מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.

בוגרים מספרים

תובנות, חוויות והשראה – ישירות מבוגרים שלנו

למה בחרתם בנו כמכללה המומלצת בישראל?

על פי סקר ענק של 3,500 איש
 (בוצע ע"י מדד המותגים של גלובס)

התכנית תספק לכם ידע אקדמי עדכני ומעשי, שיאפשר לכם לפתח ארגז כלים ניהולי מותאם לעידן הדיגיטלי.

במסגרת הלימודים תרכשו ידע ומיומנויות הנדרשים להשתלבות ולקידום בתפקידי ניהול בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית, ובתפקידי מפתח בתחום הניהול , השיווק, התקשורת והדיגיטל. 

תרכשו ידע ממוקד ומעמיק בכל תחומי הליבה של השיווק והדיגיטל ברמה מתקדמת , באופן המותאם לעולם העסקי המשתנה והדינמי. זאת לצד, פיתוח מיומנויות בניהול, יזמות וחדשנות .

זוהי הזדמנות לרכוש ידע וסט כישורים ייחודי , שיאפשר לכם לבלוט , לגדול ולהצעיד את הקריירה שלכם קדימה. 

המרצים בתכנית מגיעים מחזית הידע והעשייה – שילוב של אנשי אקדמיה בכירים לצד אנשי מפתח בתעשייה.
הם מביאים איתם ידע תיאורטי מעמיק לצד תובנות פרקטיות מהשטח, מקרי בוחן אמיתיים, כלים ניהוליים מתקדמים והיכרות עם אתגרים עסקיים עכשוויים – בישראל ובעולם.

סגל ההוראה מהווה גשר משמעותי בין האקדמיה לתעשייה, ומעניק לסטודנטים יתרון תחרותי ייחודי בשוק העבודה – כזה שמבוסס על ידע עדכני, ניסיון מעשי ורלוונטיות אמיתית.

התמחויות לבחירה

  • התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מטאוורס, טכנולוגיות מציאות מדומה,רבודה,משולבת וגיימיפיקשין , אסטרטגיית מערכות מידע, AI אנליטיקה עסקית ו- Machine Learning, אולפן דיגיטלי בטלפון חכם בשיתוף אדיו (ADIO), נציגת ספוטיפי (Spotify) בישראל ,  ניהול מוצר ו- Growth Hacking.
  • התמחות בניהול השיווק – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: מגמות תמורות וחדשנות בעולם השיווק , שיווק עם בינה ,  אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, ניהול מותגים , פיתוח מוצרים חדשים . 

המתמחים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסי ליבה משותפים, המתמקדים בתשתיות הידע וההכשרה בתחומי הניהול , האסטרטגיה והשיווק, התקשורת והדיגיטל .

בין הקורסים: טרנספורמציה עסקית דיגיטלית , יצירת ערך ואסטרטגיה שיווקית, ניהול שינוי בארגונים, יזמות וחדשנות עסקית , היבטים בניהול הארגון, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול משא ומתן עסקי, שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות , ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי ועוד. 

  • ספרייה בקמפוס
  • סטודנטים בחצר
  • ספרייה בקמפוס
  • סטודנטים בחצר

שאלות ותשובות

מענה על השאלות הנפוצות

הלימודים מתקיימים בימים: ד’ (זום) + ו’ (פרונטלי)

בוגרי התכנית משתלבים בתפקידי ניהול בכירים בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית , האסטרטגיה והשיווק, הפיתוח העסקי, השיווק דיגיטלי, ניהול מותגים, ניהול אסטרטגיית תוכן, ניהול הפרסום ותקשורת שיווקית, יחסי ציבור וניהול משברים .

כמו כן, הם ממלאים תפקידים מרכזיים בחברות הייטק וסטארטאפים ומשמשים כיועצים בחברות לייעוץ עסקי וכיועצים חיצוניים (פרילנסרים).   

קבלה ישירה: תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

קבלה משוקללת: בעלי ממוצע 75–79 בתואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר, ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי / מקצועי / תעסוקתי רלוונטי

ניתן לסיים את התכנית תוך שנה אחת בלבד!

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע שיקדם את הקריירה שלכם!

מילוי הפרטים והמשך התהליך מהווים הסכמה לשימוש במידע לפי מדיניות הפרטיות שלנו ולמשלוח פניות ופרסומים בקשר ללימודים בקריה האקדמית אונו. כולל בטלפון, בדוא"ל, במסרון וב- whatsapp.

kiryat ono campus