- התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מטאוורס, טכנולוגיות מציאות מדומה,רבודה,משולבת וגיימיפיקשין , אסטרטגיית מערכות מידע, AI אנליטיקה עסקית ו- Machine Learning, אולפן דיגיטלי בטלפון חכם בשיתוף אדיו (ADIO), נציגת ספוטיפי (Spotify) בישראל , ניהול מוצר ו- Growth Hacking.
- התמחות בניהול השיווק – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: מגמות תמורות וחדשנות בעולם השיווק , שיווק עם בינה , אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, ניהול מותגים , פיתוח מוצרים חדשים .
המתמחים בשתי ההתמחויות ילמדו קורסי ליבה משותפים, המתמקדים בתשתיות הידע וההכשרה בתחומי הניהול , האסטרטגיה והשיווק, התקשורת והדיגיטל .
בין הקורסים: טרנספורמציה עסקית דיגיטלית , יצירת ערך ואסטרטגיה שיווקית, ניהול שינוי בארגונים, יזמות וחדשנות עסקית , היבטים בניהול הארגון, ממשל ציבורי ותאגידי, ניהול משא ומתן עסקי, שיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות , ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי ועוד.