תואר שני באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

הצטרפו אלינו למסלול ייחודי וקחו את הקריירה שלכם לשלב הבא!
תוך שנה אחת בלבד, תהפכו למומחים שיובילו את השוק בעידן החדש.

דברו איתנו
  • תואר M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק מעניק ידע עדכני ומעשי לפיתוח אסטרטגיות דיגיטליות אפקטיביות ולבניית מיומנויות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח"צ ושיווק.

    התואר מכין אותך להשתלבות בתפקידים בכירים בתחום והוא היחיד בישראל המוקדש לאסטרטגיה דיגיטלית.

  • מקפצה לקריירה

    הכשרה לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

  • תוכן מעשי

    לימודים פרקטיים המותאמים להתרחשות הדינמית בעולם הדיגיטלי.

  • ליווי אישי

    מערך תמיכה ומערכת ליווי על-ידי המרצים הטובים ביותר.

בוגרים מספרים

תובנות, חוויות והשראה – ישירות מבוגרים שלנו

ILAN
SHAMIR
YAFIT

למה בחרתם בנו כמכללה המומלצת בישראל?

על פי סקר ענק של 3,500 איש
 (בוצע ע"י מדד המותגים של גלובס)

תקבלו ידע אקדמי מעשי ועדכני המאפשר לרכוש כלים מתקדמים
בעולם הדיגיטל והשיווק.

התכנית תכשיר אתכם למגוון תפקידים עתירי ערך כמו מנהלי דיגיטל,
מנהלי קמפיינים, מומחי מדיה חברתית, אנשי מיתוג ועוד.

תקבלו הכשרה מקיפה במגוון תחומים קריטיים בעולם העסקי המודרני. תלמדו לנתח נתונים, לנהל קהילות, לפתח אסטרטגיות דיגיטליות, לנהל משברים, ואף להשתלב בסביבת הסטארטאפים התוססת.

זוהי הזדמנות נדירה לרכוש סט כישורים רחב ומתקדם שיבדיל אתכם בשוק העבודה התחרותי.

תלמדו מסגל הוראה יוקרתי המורכב ממיטב המומחים מעולם העסקים והדיגיטל. המרצים אינם רק אנשי אקדמיה, אלא גם בעלי ניסיון עשיר בתעשייה, המביאים איתם ידע מעשי, מקרי בוחן אמיתיים וקשרים עסקיים חיוניים.

הם מאפשרים לכם להבין את המציאות העדכנית והדינמית של עולם השיווק והדיגיטל, תוך העברת תובנות מנהלתיות וטכנולוגיות מהחיים האמיתיים.

סגל ההוראה מהווה גשר משמעותי בין האקדמיה לתעשייה, ומעניק לסטודנטים יתרון תחרותי ייחודי בשוק העבודה.

מיכל שפירא

התמחויות לבחירה

התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית
נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.

התמחות בניהול השיווק
נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.

התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית
נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

  • סטודנטים
  • סטודנטים
  • סטודנטים
  • ספרייה בקמפוס
  • kiryat ono campus

שאלות ותשובות

מענה על השאלות הנפוצות

הלימודים מתקיימים בימים: ד’ (זום) + ו’ (פרונטלי)

הבוגרים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:

  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית – CDO -Chief Digital Officer, ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.

קבלה ישירה:
תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר ממוצע 80 ומעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

קבלה משוקללת:
תואר ראשון מוסד אקדמי מוכר, מעבר ראיון אישי עם סגל אקדמי וניסיון ניהולי/ מקצועי / תעסוקתי רלוונטי.

ניתן לסיים את התכנית תוך שנה אחת בלבד!

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע שיקדם את הקריירה שלכם!

מילוי הפרטים והמשך התהליך מהווים הסכמה לשימוש במידע לפי מדיניות הפרטיות שלנו ולמשלוח פניות ופרסומים בקשר ללימודים בקריה האקדמית אונו. כולל בטלפון, בדוא"ל, במסרון וב- whatsapp.

kiryat ono campus